måndag 1 januari 2007

Gott nytt år!

2007 års första dag har varit en bra sådan.

Tolvslaget firades i Duvbo, Sundbyberg, med vänner och champagne. Festandet fortsatte med whisky, Malbec-vin, skratt och småpizzor. Klockan halv tre missades precis t-banan varav Johan och jag promenerar i frost till Sundbyberg C. Hemma strax före halv 4. Inte så farligt mycket folk i tuben som jag trott.

Vaknar 9. Äter frukost, löser korsord. Kollar på Ronja Rövardotter på TV4. Äter varma mackor. Går en lång promenad i snålblåst. Kollar på två avsnitt av Grey´s Anatomy.

Imorgon ska jag jobba igen. Jag undrar om jag fortfarande minns hur man gör. Jag har ju inte arbetat sedan 23/12.

God fortsättning på det nya året. Förhoppningsvis för alla levande individer.

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT!
saknade dig vid tolvslaget dock..
men lärt mig en dansk nyårstradition: vid tolvslaget ska man ställa sig i en soffa eller säng och sen hoppa in det nya året! danskarna de kan dem :)