måndag 15 januari 2007

skallad


Idag när Johan hade knutit upp skosnörena reste han sig samtidigt som jag böjde mig framåt. Detta resulterade i att jag skallade honom i bakhuvudet.
Han fick inte alls ont (efteråt hävdar han bestämt att det beror på att han är så tjockskallig!), medan jag börjar gråta. Jag börjar må illa och känner yrsel.

Efter ett par timmar och lite lunch mår jag bättre.

Köpte lite nytt garn. Har stickat tre nystan till en (i mitt tycke, alldeles för kort) halsduk.

Har köpt väggfärg. Ska måla alkoven. När vi är lediga samtidigt nästa gång, vilket kommer bli typ 27e-28e januari, ska det målas. Porter heter färgen, den finns i Alcro´s sortiment.

I lördags upplevde Johan och jag Lars Noréns "Natten är dagens mor/Kaos är granne med Gud" på Stockholms stadsteater. 4,5 timmars elände och rekommenderas starkt! Men mer om det en annan gång!

Inga kommentarer: