fredag 19 januari 2007

reletivitetsteori

Att är relativt.

Malmöiter förutsätter att det inte är snö sin stad i vintertid. I Linköping är det en bonus med snö. I Stockholm verkar folk gå runt och tycka att snö är en förutsättning för julstämning och går således omkring och är smått deprimerade eftersom snön hittills lyst med sin frånvaro.

Jag hoppas ni är glada nu stockholmare. Det är kallt som f-n ute och ett tunt vitt snötäcke har lagt sig över staden. Det är inte vackert, det är bara ångestfullt.

Jag tröstar mig med att jag om en månad är hettan i fantastiska Bangkok och att jag är ledig och ska kolla på gamla Grey´s Anatomy-avsnitt idag.

1 kommentar:

Elin sa...

Och fira din lägenhet hoppas jag! Jag tycker att det låter som en perfekt dag! Det enda jag känner saknas i den inredning jag har är pappersmodellen av Dr Shepherd i naturlig storlek som Johanna har i badkaret!