torsdag 11 januari 2007

Big brother & stress

Vaknade med yrsel. Ännu en dag med hypotoni (lågt blodtryck) tänkte jag.

Fick vid lunchtid huvudvärk. Gick över till migrän. Åkte hem vid 15 och sov till 19. Tog Zomig och Ipren. Mår nu bättre. Tillslut!

Kanske min "snart-läkare"-favorit Mimmi får skriva detdär intyget till min närmaste chef att hon inte tillåter mig arbeta mer än 85 % (oavsett om det är relaterat till att heltidsarbete leder till migrän och gastrit eller att blogg-inläggen på denna sida blir fler vid färre arbetade timmar i veckan...)

En rolig och lite skrämmande grej är att hitta börjat med att födelsedag och namnsdag per automatik finns bredvid adress och telefonnummer samt att man själv kan lägga in foton på sig själv. Kolla in mig när jag lagar nyårssupé! Hur var detdär med upplysningsrätten, och hur var det med detdär "storebror ser dig"?

1 kommentar:

Anonym sa...

intyg på väg till din arbetsgivare.