lördag 1 juli 2006

kommentera

jag har fått en del synpunkter på att det inte går att kommentera mina inlägg utan att vara medlem. Men det går faktiskt. Efter att ha skrivit en kommentar är det bara att markera "other" och sedan skriva in bokstäverna i rutan ovanför. Klart!


Portugal vann mot England efter straffar och jag känner mig nere. Jag hejade på England. Varför vet jag inte.
En vecka före VM var jag TRÖTT på det, nu kan jag inte få nog. Vad har hänt?
Sitter väl snart på någon otrevlig sportpub med ett gäng sunkiga snusande killar i fotbollströja och dricker öl...
Finns det fräscha hunkar med respektabla arbeten och vettiga åsikter som är fotbollsfans? Alla är väl inte fulla, urförbannade huliganer som slåss? Eller feta gubbar framför sportextra?

Ute på Möllan åker portugiser och tutar av glädje. Kramande och flaggviftande. DE ser bra ut, liksom fräscha!

Fotboll kan ha en positiv verkan på människor! Och det finns snygga coola människor som gillar sporten.
Tack för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok, då provar vi...
Tycker förresten du borde länka till min blogg.

Mart sa...

då får jag väl länka till den då...