tisdag 3 oktober 2006

Ålandshav och kräks

Hemma igen från Ålandskryss. Resan var intressant och rolig. Mest intressant. Mycket skratt och mycket rödvin.

De allra flesta medpassagerare var över 75 år och de flesta gnälliga och lessa på livet i stort. Varför sucka ljudligt över att några sitter på golvet i väntsalen? Alla kan inte gå på den sabla färjan samtidigt i allafall..

Sjöng Karaoke med Micke som "Phaléns" (Dansa i neon), "Matssonz" (R.O.C.K) och "Larssonz" (Flickorna på TV2). Komplimangerna haglade över oss. Fy fan så bra vi var!

I morse var jag så sjösjuk att jag kräktes i toan i hytt 2175. Mådde bättre med hjälp av frisk luft uppe på högsta däck ihop med vacker Stockholmsskärgård. Jag fattar dock inte hur båten kunde gunga, trots att havet låg stilla.















Såhär underbar utsikt var det från 11e plans däck under eftermiddagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste det! Du ÄR gravid. Grattis!!!

Anonym sa...

aj fasen, jag som just bjöd na på romdrinkar....