fredag 27 oktober 2006

dagens..


Dagens tips är att inhandla en schampo-kaka från lush. Jag använder den svagt lakritsdoftande Hybrid. Jag har den i en liten ask som kostar 39 kr på samma ställe.

Varje gång jag ska tvätta håret blöter jag det först som vanligt. Sedan tar jag ut min lilla schampo-kaka och drar den över håret ett par gånger. Sedan är det bara att löddra in. Håret blir fantastiskt blankt och mjukt, dessutom slipper jag att det blir fett efter bara en dag.

Hybrid, liksom de andra schampo-kakorna från lush, kostar 89 svenska riksdaler och är värd varenda öre. Jag tvättar mitt hår varannan till var tredje dag och har haft min kaka i flera veckor, den har fortfarande inte krympt..

Dagens sjukdom du inte vill att dina föräldrar ska drabbas av: MS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir även mitt hår mjukare & fluffigare av den där kakan?

Mart sa...

även ditt hår blir det eftersom kakan också kan användas på bröstet.