tisdag 7 juli 2009

Kändisspotting

I går var Karin och jag på Café Rival och njöt av scones (Karin) och quinoasallad (jag). Utanför får jag syn på en kort kvinna i illröd skinnjacka omgiven av två mycket vältränade män med öronsnäckor, nämligen Sveriges justitieminister Beatrice Ask, och vad jag förmodar hennes livvakter. När jag tittar ytterligare ut genom fönstret ser jag ytterligare människor jag känner igen.

Utanför Café Rivals uteservering köar nu ett hundratal personer för att komma in till Rivals scen. I vimlet får jag får syn på Eva Beckman, Cissi Elwin Frenkel, Petra Mede, Andreas Lundstedt, Pekka Heino, Dominika Peczynski, Fredrik Strage, Johan Palm, Musse Hasselwall, Simon & Thomas, David Batra, Stephen Simmons, Tobbe Trollkarl, Robinson-Klas, Björn Dixgård och slutligen Annika Norlin. Karin snackade om att hon såg någon som gjort bullreklam också.

Jag gissar på att hela media-stockholms kändisar skulle glo på Brüno. Men jag vet inte, kanske finns svaret snarast i någon av alla Svea rikes kändistidningar.. Vem vet?

Inga kommentarer: