lördag 4 oktober 2008

Who are you

Jag gjorde ett test och fick reda på vilken Astrid Lindgren-figur jag är.


Vilken Astrid Lindgren-figur är du?


Det stämmer ganska bra tycker jag. Jag ser skillnad på de nio gråsparvar jag föder på balkongen och hälsar på alla hundar jag träffar samt nöjer mig med att gosa med Stella för att vara tillfreds. Sedan gillar jag skogens vilda djur och kan börja gråta när som helst för att människan äter (och därför plågar) oskyldiga djur.

Gör testet du också! Vem blev du?

(Uppdaterat: eftersom flera haft problem med att se vilken av figurerna jag blev hjälper jag er på traven: Jag är Pelle i Saltkråkan.
"Jag är tokig i alla sorters djur. Ibland blir mina vänner sura på mig för att jag hellre gosar med min kanin än är med dem.")

2 kommentarer:

Rich sa...

Suck, jag blev Lisa i Bullerbyn... tack för en fin Blogg...

Anonym sa...

Men vem blev du?