lördag 16 februari 2008

Lyssna på mig

I går fick jag ett e-mail från Gustav Asplund på Sveriges radio. Han skrev att reportaget med mig i fokus blev skitbra.
Så jag får inte missa det. Jag hoppas jag vågar lyssna på mig själv.

Jag kom med i Take-a-note, kören jag provsjöng för förra veckan. Som första alt. Så i fortsättningen kommer jag öva altstämmor med Björn & Benny-tema (tänk melodikrysset) i Bredäng på tisdagskvällarna.

Tack Lisa för arbetspassbytet på tisdag!

Och i kväll tittar och lyssnar vi på teve. På min gamla Twister-motståndare Lasse Lindhs debut i melodifestivalsammanhang. Och håller tummarna för att käre Lasse är bättre på sång & gitarr än på Twisterkunskaper och därmed segrar i Västerås!

Fast jag är ju the ultimate Champion när det gäller Twister! Någon som vågar utmana? (Och jag LOVAR det blir Twister-turnering om vi får lägenheten i Kransen!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är på P3 right now, grymt bra.