lördag 15 december 2007

Being boring

Det här med facebook kanske inte är så dumt ändå. Fick precis reda på att två personer som gick i parallellklass med mig i mellan-och högstadiet är gifta, att en gymnasieklassis är gay, att Ola är ihop med Ellen och att de flesta av mina kontakter är helt jävla hetero-normala med lån och äckelvolvo tillsammans.

Och jag vet inte vad jag ska göra med den informationen. Eller vad jag tycker om det.

Och vem jag är att uttala mig om detta. Jag som lever ett helt jävla hetero-normativt liv med sambo sedan 5 år med ett gemensamt första-handskontrakt på lägenhet i fucking jävla skit-Stockholm och katt och jobb i offentliga sektorn och helt äckliga normala intressen som musik, tycka synd om mig själv samt bokläsande.

Jag anordnar i alla fall inga parmiddagar.

Inga kommentarer: