fredag 14 december 2007

Lucia (I deserve some candles in my hair)

Var på jättefin och stämningsfull Luciakonsert i Storkyrkan igår. Mycket välkomponerad!

Dock förstördes den lite av att många föräldrar tog med sig sina barn under 4 till konserten. Jag tycker nämligen inte att det är ett perfekt ställe att träna sina barn att lära sig gå på. Och syskon i 3-årsåldern behöver inte jaga runt varandra i halva kyrkan under konserten. Vet man att ens barn inte kan sitta still och vara tyst i över en timme kan man väl stanna hemma/fixa barnvakt?

Kvinnorna över 45 hade päls. Jag blev kräksugen.

Jag tror jag är sjuk igen. Känner mig febrig trots Paracetamol och har en fruktansvärd huvudvärk. Det beror nog på att jag slarvat och ätit för mycket mjölkprodukter den senaste månaden. Stackars djur!

Inga kommentarer: