tisdag 11 december 2007

Friends

Solen har lyst med sin frånvaro i en vecka nu. Allvarligt jag tror jag att jag på riktigt blivit förkyld på grund av ljusbrist.


Detta är min fjärde dag ledigt från jobbet. Jag trivs att gå och småpyssla hemma och ta små promenader ute. Elin var här i helgen. Det blev ett späckat och mycket trevligt program utan stress hela helgen. På lördagen gick vi runt på Söder, käkade lunch i form av varsin galette på créperiet "Fyra knop"och fikade på "Blå Lotus".


Sedan tog vi varsin drink hemma och fortsatte sedan för en lika utsökt vegansk måltid som alltid på "Lao Wai" och drog efter det till Pet sounds bar för öl och varsin Moscow disco. Kvällen avslutades på indiehaket Snotty.

På söndagen var vi lite sega men tog ändå en promenad i Tyskland (oj, det var visst Gamla stan) och kollade lite på Urban Outfitters för att sedan ta en fika med kusin-Lisa och hennes Tobbe.

Rock-a-billy tattoo!

Inga kommentarer: