söndag 1 juli 2007

snabba skor

Idag har jag köpt ett par silverochrosafärgade gymnastikskor av märket adidas. Det var realisation så de kostade "bara" 490 kr.

Så nu kan jag gå ut och promenera när jag vill utan att får ont i fötter eller leder.

Och när jag provgick till Nära dig Nybohov var det nästan att jag ville jogga. Men bara nästan!


Jag har fått lite bladlöss på min balkongodling. Någon som har tips på att utrota dem? Nina Yunkers rekommenderar kaffesump, persiljeavkok och nikotin. Mammas gamla lössutrotare såpvatten ska också provas.

Alltså, tips emottages vänligen! Samt att rökande/snusande nyckelpigeuppfödande kaffekärring sökes för samkväm på blåsig balkong under sommaren. Välkommen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget svårt att bli av med bladlöss. Jaga in dom under en byrå och såga av benen på byrån.