onsdag 20 september 2006

naken

Inflyttad. Ser ut över Sveriges huvudstad.

Lägenheten är liten, men fräsch. Utsikten är magnifik. Stockholm är verkligen vackert.

Det bästa med lägenheten är att andra inte har någon som helst insyn hos oss. Jag kan posera naken utan att någon behöver bry sig. Om jag nu skulle vilja det förståss...

Var på två anställningsintervjuer på Karolinska sjukhuset i Huddinge igår. Trots att jag är både febrig och hostig tror jag att det gick vägen. Vi ska höras på fredag, då ska jag ha beslutat mig för om jag vill och de ska ha bestämt sig för om de vill ha mig eller inte. Det lutar åt gastrokirurgiska avdelningen. De har fri frukt och kaffe. Friskvårds- och-miljöpolicy. Önskeschema. Stora chanser till kompetensutveckling genom kurser. Dessutom verkade personalstyrkan superbra.

Nu ska jag till Mariatorget på Söder för att träffa Ida. Jag lägger in bilder på lägenheten och utsikten så snart jag hittat rätt sladd..

Inga kommentarer: