tisdag 10 juni 2008

Photograph

För ett par veckor sedan köpte jag en fin kamera. En digital systemkamera. Jag har hunnit med att ta ganska många foton sedan inköpet. Kolla min fotosida vettja!

Min MacBook blir fin på bild. Detta var den första bild jag tog med kameran!

På stranden i Nybrostrand på Österlen hittade jag en härlig sten. Pappa fick den. han gillar stenar.

När jag kom hem från jobbet i lördags hade Johan bakat cheesecake. Vi drack kaffe och åt denna härliga skapelse på balkongen.

Ballongflyg i solnedgång, fotat från balkongen.

I inflyttningspresent av mamma, pappa och mormor fick J och jag tre krukor med växter. Denna lila växte sig stolt. Men den klarade tillslut inte det stekande nästan tropiska klimatet. I dag rensade jag r den ur krukan.

1 kommentar:

Anonym sa...

FANTASTISKT vackra bilder. FANTASTISKT!