onsdag 8 augusti 2007

Just another summer

I kväll blir det Skansen för min del. På Sollidenscenen (ja, det är där SVT spelar in "Allsång på Skansen") är det Parksommar med grymma Moneybrother, underbarnet Salem Al Fakir och fantastiska Säkert!. Kalaset startar redan klockan 17. Jag har handlat matsäck (duktigt vuxet...).

Hoppas därför extra mycket på solsken, uppehåll och att temperaturen kommer ligga över +20 under eftermiddagen och kvällen. Om inte är det väl bara att hoppas på att artisterna värmer upp Stockholm i allmänhet och Skansen i synnerhet.


Och ja! Kat och jag hade urtrevligt på Debaser Slussens uteservering igår kväll. På fredag kanske det blir Allsång på samma ställe. Om vi kommer in förstås, har förstått att MÅNGA är intresserade av Catti Brandelius som allsångsledare och Weeping Willows som husband. Och jag vet inte om jag vill köa utanför entrén från 9 på morgonen...

Inga kommentarer: