fredag 3 augusti 2007

Change in the weather

Det går rykten...

Dels att solen och hettan är på väg! I allafall om man ska tro Aftonbladet, de har ju i och för sig haft fel förr... Dock såg det bra ut även i dagens upplaga av dn´s väderrapport de närmaste dagarna.

Länge har det gått rykten om att American Apparel ska öppna i Stockholm. Det har varir tyst i månader. I går kollade jag inne i Bruno-gallerian på Götgatan på Söder och mycket riktigt kommer AA slå upp portarna där inom en snar framtid!

Sedan har jag hört att Linköpings storheter John Stridh ska spela på stora scenen på Märsta-kalaset 18/8 och att det är "Allsång på Debaser" (med Weeping Willows och Catti Brandelius) ikväll.

Nästa ryte säger att jag ska vara med i en tysk film (som Tommy trodde var en gladporrfilm!). Det kan jag dementera att det inte är sant. Det var sant tills projektledaren ringde mig igår och sa att scenen jag skulle statera i var struken. Dessutom är det ingen porrfilm! (Tyvärr för Tobi!)

Slutligen skulle jag vilja berätta att lägenhetspriserna runt Möllan i Malmö skjuter i höjden! Och på "Knivsöder" (läs mer om Knivsöder här!) är det nu lika dyrt att köpa bostadsrätt som i Vasastan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ännu ett rykte:
Mimmi saknar sin Martina MYCKET!!

(från ytterst säkra källor)