torsdag 1 februari 2007

ledig torsdag

Jag tror jag mår lite bättre idag. har visserligen inte gjort något speciellt ansträngande än. Tänkte ta en sväng till söder och sedan city. Ska nog svälja ner 400 mg ibuprofen först. Så att jag verkligen orkar ta mig hem igen!

Jag har friskanmält mig nu. Kommer alltså arbeta i helgen.

I tisdags blev jag fotograferad på arbetet. Kommer vara med i nästa nummer av "Karolina". Det smäller inte lika högt som Handkirurgiska kliniken på UMAS tidning; "Nypan" (när kommer den som internettidsskift?).

Karolinska universitetssjukhuset Huddinge
... snacka om sjukhusserie...

I eftermiddag hoppas jag att "Green wing" ska vara klart för påtittning! Vet någon vad den brittiska sjukhusserien som ska vara superrealistisk heter? Svar tas tacksamt emot!

Katten försöker "gräva ner sig" under en ullfilt. I solen.

Nu ska iallafall jag ut till solen!

1 kommentar:

johan e sa...

bodies heter den! gick på bbc3. går den att få tag på? ingen aning.