tisdag 27 februari 2007

And the truth is...

Mamma och pappa akte igar. Det kanns lite tomt.
Men redan vid lunchtid kom Maria och Amanda fran Linkoping och fyllde upp deras tomrum. Iallafall delvis.

Idag har jag mest legat i hangmattan och last, Arne Dahls "Ont blod". kan verkligen rekommenderas.

Man blir lite seg i skalle har nere, harom dagen nar jag skulle losa korsord klarade jag knappt av att losa "Latta krysset". A andra sidan far jag utmarkt traning i tyska, franska, engelska och thailandska.

Resrutten ar i princip klar. Det verkar inte som om resan kommer innehalla nagot annat land an Thailand. Till helgen planerar Micke, Jossi och jag en resa till Ranong pa vastkusten av landet, efter det ska vi uppleva lugna oturistifierade Koh Phayam for att sedan parta i Haadrin pa Koh PhaNgan. Slutligen blir det shopping och gratis poolpa taket i Bangkok. Men ingenting ar bestamt.

Inga kommentarer: