söndag 11 maj 2008

Varje litet steg

Jag tittar på teve.

På SVT 2.

På dokumentärfilmen "Den nya Cinna".

31 år ung drabbas hon av en stroke. Hur fasen hon kunde komma tillbaka från sjuk till frisk och vara så positiv vill jag veta.
Klicka här för att läsa mer och se programmet.

I går var det Internationella stroke-dagen. Varje år drabbas ungefär 30 000 svenskar av stroke. 20 procent av dem är under 65 år.

Att vi alla har olika förutsättningar och att alla känner sig som offer handlar boken "Det var inte mitt fel! om konsten att ta ansvar" av etikdoktorn och debattören Ann Heberlein.

1 kommentar:

Flyer-Jimmy sa...

HEJ HEJ!

Jag använde din kattrappbild på min sida. Länkade såklart hit.


Passar på att göra lite reklam för min lilla klubb Springfield som är nu på lördag 17 maj. Det är säsongsavslutning och kommer bli hur kul som helst!

http://www.myspace.com/klubbspringfield