lördag 12 maj 2007

engelsk mat?!

Jag har hittat en ny bra butik. Tyvärr rätt dyr. The English shop i Söderhallarna på Medis. Mer veganska och vegetariska produkter eftersöks dock fortfarande med lyktor och spårhundar...


Ikväll spelar Laakso och FamiljenDebaser Medis. Detta måste vara ett av de bästa tips jag gett på bloggen. Så alla ni som inte jobbar/ är bortresta/ fortfarande är bakfulla från nattens bravader /bara gillar schlagers SPRING DIT! Kalaset börjar klockan 22!!

Stockholm kanske inte är en så dum stad att bo i ändå...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Brr...kan inte sätta fingret på vad det är, men det är nåt med din nya presentationsbild som är väldigt scary. DEN ÄR VIDRIG!!!
Snälla byt till den gamla. Det är nåt psycho med den nya. Brrrr...

Mart sa...

Jag trodde du visste att jag ÄR otäck och psycho...

Anonym sa...

Puuuh...bra, den nya bilden är mycket bättre. Fast håret var snyggare på den förra...

Mart sa...

du är ju ALDRIG nöjd..

Anonym sa...

Jo, om jag får en present när du kommer på onsdag...

Anonym sa...

lart mycket