fredag 8 december 2006

val och val

Som jag ser det finns det tre alternativ till varför mitt förrförra blogginlägg inte kommenterats:

Antingen har min blogg inga läsare.

Eller äter inte mina läsare djurkadaver.

Eller har de köttätande läsarna blivit alldeles för tröga i hjärnan pga överkonsumtion av döda djur för att vara kapabla till att svara på varför de käkar ruttna muskler.

Jag vet inte!

Hämtade foton igår. Fan så bra jag är på att fotografera. Eller är Stockholm sådär vackert på allas bilder?

Ikväll ska jag äta wok och ris, vilket jag LOVAR kommer vara godare än den wok med ris jag käkade på restaurang "Söderkisen", när jag var ute med jobbet, igår.

Jag jobbar i helgen. På måndag ska jag börja köpa julklappar. Vad önskar ni er?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag önskar mig en dejt med dig i vår när solen skiner så vi kan mysa i sthlm.
o näe, inte kommenterat för äter inte mina vänner såklart :)
men läser gör jag. minst två gånger i veckan.