söndag 17 december 2006

julblogg och husdjursljudsbaren


Dethär med bloggande och heltidsarbete i juletid går inte riktigt ihop. Jag hinner inte uppdatera bloggen så ofta jag vill. Håller för tillfället på att välja ut låtar till årets julskiva. Sedan ska julklappar slås in snyggt och prydligt. Hur hinner småbarnsföräldrar?

Tips på en fridfull jul för alla inblandade finns här! Klicka på "julfest".

Solen skiner. Vaknade klockan åtta imorse då solen gick upp i orange över ett stilla och lite frostigt Stockholm. Frukost med DN, julkalendern och tre rådjur som käkar lav utanför fönstret.

I fredags var jag på Pet sounds bar. Jag bar min nya t-post-t-shirt och jag tyckte faktiskt att folk glodde lite extra på mig! Igår besökte jag Beckmans julmarknad. Mycket kändes nytt och intressant. Lite kändes gammalt och trist.

Är bjuden på den årliga glöggfrukosten till Micke och Jossi den 22e. Som jag förut har skrivit på bloggen kan jag inte komma pga arbete. Ni får försöka klara er utan mig... Hur fasen ska det gå?

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken bra sida vegania är, det var verkligen ett toppentips!

Anonym sa...

Svaret är:
Småbarnsföräldrar hinner inte. Speciellt inte om man studerar också.
De som hinner är supermänniskor.
Om de är normala så är jag värdelös, och så får det väl inte vara. För jag hinner INGENTING.