lördag 17 oktober 2009

Linköping

Var i Linköping en snabbis i veckan.

Älskade Maja fyllde 26, vi käkade på Kniv å gaffel. Mycket gott och mycket trevligt! Till lunch käkade jag på Gula Huset med pappa och sedan hämtade jag systerdöttrarna på dagis och fjäskade in mig med fika och lek.

Morgonen därpå träffade jag E och hennes 9 månaders gamla dotter.

Sedan bar det av till Cloetta Center. Stångån låg kav lugn.

Linköpings HC vann över Brynäs IF med 3-0. Första perioden var tråkig, sedan kom spelet igång lite bättre. LHC har dock en bit kvar till SM-finalformen! Heja cluben!

Mamma var glad när Tony Mårtensson satte 3-0 i öppen kasse i slutet av tredje perioden.

Sedan gled jag in på L´Orient och lyssnade på Lars Demian tillsammans med en massa gamla vänner och bekanta.

Inga kommentarer: