lördag 15 mars 2008

Saturday nightmares

Jag ska strax äta lunch-pannkakor. Med ananas. Och kokos.

Efter det drar jag till jobbet. Mamma meddelade att sjuksköterskor demonstrerar mot låga löner i Linköping city. Har ni skrivit på upproret ännu?

Johan åker till fjälls i eftermiddag. Nu är han och fixar 29-årspresent till mig.

Och lämnar mig ensam med ont i magen och mardrömmar.

Stella har gått och lagt sig under täcke, överkast och fleecefilt. Jag säger ju att det är kallt!

Är bjuden till Carro och Martin ikväll. För att dricka häxblandning och glo på schlager-slaget. Bara vara chips-och-helgfulls-svennig för en gångs skull och inte "vara så speciell hela tiden" som Lisa brukar säga med glimten i ögat. Jag gillar Lisa. Men jag ska jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag gillar dig med, min speciella Martina!

Kram kram