tisdag 24 april 2007

Odense-helg

Åhh. Vilken bra helg jag haft.

Illamåendet på X2000-tågen undveks med hjälp av Zofran. Läste nyaste numret av Bon (med sexspecial, det vill säga Sigge Eklund snackar sex med bland andra Gudrun Schyman, Laakso-Markus, Martin Kellerman, Tove Leffler och Lady Oscar). Genialt, grymt och HELT i tiden. Laakso´s nya "Mother am I good looking?" gick varm i min kära turkosa Ipod.


Jag har upplevt Odense. Det som finns att uppleva. Mimmi är stadens absoluta höjdpunkt. Jag kan inte riktigt säga att jag är superutvilad. Det blev mycket vin, öl, prat, promenader och mat. Mycket intimsnack som är alldeles för privat för att ens hinta här! Jag saknar Mimmi. Min själ och min kropp saknar något i vardagen. Så jävla förbannat skitmycket!

På vägen hem fick jag en underbar timme i Malmö. Var och köpte falafel (såklart!), kollade in på Morot & annat och andades den nästan tropiska luften (eller hur Maja!!??). På Malmö Central fick jag tårar i ögonen. Jag saknar Malmö.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Du är välkommen hit den 8/6.
Hälsn. Christel