söndag 11 mars 2007

Haadrin

Dethar kanns sa javla konstigt. Jag sag fram emot den har jakla trippen till Koh PhaNgan sa lange och sa ar det bara skit. Mycket har andrat sig sedan bara for ett ar sedan. Bungalowpriserna har gatt upp med nastan 100 % pa bar ett ar. SJUKT!!!!

Det kanns sa fel att ha langtat hit, och sa bara ar det fel och dumt. jag kanner mig som 14 och korkad.

manniskorna har ar typ fodda 83 och senare och ar sminkade, rakade och valstylade. jag ar mest sunkig pa min semester. Eller sa ar de hippies och 45...

Inom de narmaste dagarna maste jag sola. For att atminstone ha nagot att visa upp nar jag kommer hem...

Vi sager sa. Batturen hit var iallafall kul.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Backpackerkulturen har varit död i Thailand i över tio år. Åk till Fillippinerna eller Indonesien istället om du vill slippa Mallorca.
Fast mackorna i Chicken Corner var väl goda?

Anonym sa...

Sa dar ar det.Har man varit pa ett stalle som man alskar fran forsta stund,blir man bara besviken pa nasta gang man kommer dit.Kul forresten att se lite andra forredetta Grebofolk som ar ute och ror pa sig.Sjalv sitter jag i Bangkok sen en manad tillbaka.