fredag 23 mars 2007

28 i dag!

Sitter i min födelsedagsmorgonrock och äter Turkisk peppar. Lyssnar på The Shins. Har precis kokat en box kikärtor och lagt i frysen.

Har fått blommor genom blomsterbud. I eftermiddag ska jag få ytterligare ett bud.


Idag öppnar en ny modegalleria i gamla Debenhams. Bland annat Topshop kommer ha en ny "flagship store" där. Känner inte för att trängas med galna shoppare där, inte idag iallafall.

Det är mulet ute. Och kallt. Och blåsigt.

Imorgon arbetar jag kvällstur (14-21.30) och på söndag 6.45-16. Det brukar gå bra, dock ska ju klockan ställas om på natten mellan lördag och söndag. Alltså blir resultatet en timme mindre sömn. Usch.

Men först ska jag vara glad och må bra på min alldeles egna födelsedag! Någon som uppmärksammat mig och min 28-årsdag är Tobi. Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis på födelsedagen, snäckan
och välkommen hem
soliga malmöhälsningar
camilla