lördag 25 november 2006

Tips!


Här kommer fem sköna tips för ett bättre liv i ett regnigt och blåsigt novembermörker!

1. Det finns en mycket speciell person i mitt liv. Hon är smart, snygg och musikalisk. Bra låtar liksom rinner ur henne. Knappa in sidan och lyssna på tre av hennes låtar!

2. Streets julmarknad vid Hornstulls strand. Idag var det för regnigt, men imorgon ska det bli bättre julmarknadsväder!

3. I Rustas reklamkatalog som följde med dagens DN hittade jag massor roliga onödiga saker och fula kopior. Se parfymerna på bilden till exempel...

4. Det verkar inte bli någon Asien-resa för mig i vinter/vår. Jag får drömma mig bort på restaurang Koh Phangan på Söder, lite dyrare matpriser än på själva ön, men ganska nära i smak-och-synupplevelser.

5. Folk gör roliga saker med t-banans stationer. Kolla in snusktunnelbanan, paraplytunnelbanan och anagramtunnelbanan. Jättekul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack.

Och HAHA. Roligt med tunnelbanorna. Det är humor. Jag fick mig ett gott skratt här bland miktion och njurbäcken-plugget. Kul!