torsdag 15 januari 2009

Solen i ögonen

I dag är jag ännu friskare.

Den här dagen, tills nu, har jag lyckats göra mer nytta än vad jag lyckades åstadkomma mellan lördag och onsdag. Alltså sammanlagt.

I dag har jag varit ute på kort promenad, färgat håret och duschat, ätit frukost, druckit kaffe, bloggat, betalat räkningar, läst DN, surfat loss, vattnat, slängt plast/metall/kartong/tidningar/glas i återvinningstunnor, pratat med min nya psykiater, säkerhetskopierat datorn till en extern hårddisk, borstat tänderna, fotograferat, bäddat, frusit, läst ELLE, konstaterat att jag är allergisk mot någon ansiktskräm, putsat brillorna, löst DN´s båda soduko och ätit ekologisk blåbärssorbet.

I går tittade jag på "Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck". Se den. Den går i repris på SVT 1 och SVT 24 i helgen. Eller genom SVT Play på nätet.

Inga kommentarer: