söndag 31 augusti 2008

And dream of sheep

Har sovit ut i natt.

9 timmar härlig sömn med lugna drömmar.

Första natten i Malmö drömde jag att jag tog OS-silver i mixed class i idrottsgrenen Vattenbrottning.
Jag förlorade finalen över en manlig ryss.
Alla finalerna i vattenbrottning skedde samtidigt, med samma domare, i samma bassäng.
I en av finalerna tävlade en blond tjej med stora tuttar som fångade den manlige medelålders domarens blick.
Jag borde egentligen vunnit matchen eftersom jag gjorde poängalstrande manövrar, (enligt kommentatorerna, motståndaren, min tränare och mig själv), men domaren valde att inte titta åt vårt håll.

Jag förstår Ara. Alltså, ut med vattenbrottning ur OS-grenarna redan innan sporten uppfunnits!

I natt vill jag drömma om lamm.
Om får.
Om mjuk, varm ull och deras hjärtslag i örat.
Om fårhagar i späd vårgrönska.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörrö Martina!
Tidelag är förbjudet!
Bara för du inte äter dom behöver du väl inta ha sex med dom eller?

hahaha
Ha det göööööööööött