torsdag 3 april 2008

Glad såsom fågeln

En av mina favorittidsskrifter är Fokus. Läs om hur magasinet Hennes blivit Herpes här. Hilarious!

En av mina favoritbloggar är genusskadad! Jättekul.

Jag hatar motorcyklar, speciellt sådana som ljuddämparen är borttagen på och de med fyra hjul. Jag hatar dem nästan lika mycket som jag hatar snöskotrar. Och så hatar jag mustascher. (Näe, det är inte manligt med hårig överläpp. Och om det är det, gillar jag inte män.)

Gläds dock åt den vackra och sötdoftande scillan och vårlöken jag plockade i Tanto i eftermiddags samt åt ljuset uti vårsolens glans! På väg hem från arbetet i dag (där förövrigt en sjuksköterskekollega fick blod i ögat) kändes livet ganska lätt. I morgon ska jag baka bullar inför den kommande körhelgen i Nynäshamn.

Och flyttplaneringen är i full gång. 13/4 bär det av hit! Tror inte jag fattat det än faktiskt. Och det är J´s "tur" att flyttpacka!

Och faktiskt hoppas jag att min kära farmor ska få lugn och somna in snarast. Eutanasi tack!

2 kommentarer:

Christel sa...

Grattis!!!!
önskar Christel och Per

Anonym sa...

Grattis.. jag vill med bo på en sån vacker adress.. Mvh Nina