måndag 10 september 2007

wedding

Marianne och Harald har nu blivit make och maka. Det var ett jättevackert bröllop. Båda två var stiliga och såg ärligt lyckliga ut. Hilma var den sötaste brudnäbb jag har sett. Bröllopsfesten var mycket trevlig med mycket musikframträdanden och god mat. Lite trist att serveringspersonalen verkade blivit plockade direkt från gatan!

Marianne nästan gråter till tonerna av "Av längtan till dig" som framfördes av systrarna Maja och Martina.

Bröllopsakten avklarad!


På festen var Pelle och hans dansotek DJ.

Jossi och jag dansade oss svettiga.


Sedan hade Jossi, Johan, Micke och jag efterfest i loungen.

Igår besökte jag farmor. Hon blir inte direkt piggare. Idag är jag hemma med sjukt finger. Undra om det är brutet?

1 kommentar:

Elin sa...

Jisses vad fint!!!