måndag 17 september 2007

Så varm, så kall

Johan är på en två-dagarsexkursion i trakterna runt Örebro och Västerås. Jag är hemma och vårdar min hosta och min feber.

Vi ska ta lägenheten. Vi ska bli med trea. Hoppas bara inte någon av värdarna har några problem med någon av oss och att bytet kan gå snabbt och smärtfritt. Är dock ganska orolig för att Svenska bostäder kommer sätta många käppar i hjulet samt att vi kommer få betala en ommålning av sovalkoven samt en golvslipning under den stol jag nu sitter på.

Det finns mycket att fundera på när man är sjuklig och ensam.

Nu till exempel kan jag inte bestämma mig för om jag ska spela "Traveler IQ challenge" på Facebook eller kolla på andra säsongen av "Foyles war" eller säsong 5 av "Vänner". Jag kanske borde luncha förresten... Men vad ska jag då käka?

Och så är kaffet slut.

1 kommentar:

Elin sa...

vad kul med lägenhet! det blir väl kanon med stort!