lördag 1 september 2007

God Put a Smile Upon Your Face

Jag har inte haft tillgång till datorn sedan i torsdags eftersom en av mina sambos gått med i Facebook och inte kunnat slita sig från spel, kompissökande och annat som finns att göra där. Är du nyfiken på vad Facebook är och om det är kul eller varför ALLA är med klicka här!

Samma sambo startade för några minuter sedan Stockholms halvmarathon (fd St Eriksloppet). Så strax ska jag (som goda flickvänner gör) cykla iväg och heja på honom och de andra tusentals löparna i Tantolunden dit han kommer om någon timme... jag tar med mig folköl och en bok.


Idag/ikväll/inatt är det dessutom Pop Dakar vid Universitetet i Stockholm. Under eftermiddagen och kvällen kommer bland andra Laakso, Those dancing days, First floor power, Kocky och La vida Locash att spela. Och idag är det den varmaste dagen på hela veckan. Jippi!

Inga kommentarer: